11/4/12

JOC PER APRENDRE

no fa gaire uns amics em van convidar a un aniversari del seu fill petit.
què regalo? què compro? em vaig preguntar… millor un joc, no, no, millor un llibre!!! però que sigui educatiu!!! però si poden ser les dues coses alhora!!!, vaig concloure.
així que, amb uns retalls de roba no molt grans que tenia per casa, un llapis, fil, màquina de cosir, paciència i bona lletra, aquí està el resultat…
però, i si posem una bosseta per guardar-ho???  Millor, no???
a mí m’encanta…. i al nen també…



ja heu endevinat què es??



ara ja sí?




i si les guardem??





no creieu que és genial?


5 comentarios:

  1. Sempre he pensat que aquest joc es genial!

    ResponderEliminar
  2. A part de tenir molt colorido per els petits és una bona cosa per apendre
    Rosa

    ResponderEliminar
  3. Hola Helena!!! a l'Adrià li va encantar el regal i els pares també.... juga molt amb les lletres, tot just comencem amb les vocals, però ja em demana que posi el seu nom i el del seu germanet que ha d'arribar d'aqui no res.... Molts petonets i dir-te que m'encanta el blog!!!

    ResponderEliminar
  4. Hola Susana!!! o sigui que ja hi juga eh!!! li hauré de fer més vocals perquè pugui composar més paraules... :)

    ResponderEliminar
  5. Hola Helena,
    es molt bonic i molt bona idea. Crec que per Reis li faré al meu fill. Una pregunta. entre tela i tela que hi has posat ? Guata ?
    Gràcies i felicitats per les coses tant boniques que fas

    ResponderEliminar