9/9/12

BOLSO DE LA CULTURA

Em van fer un encàrrec destinat a traginar llibres, llibretes,... cap aquí, cap allà. Una condició que em van posar era que apareixés la tela de les màquines d'escriure que havien vist aquí. Després de pensar una estona, després de combinar teles, aquestes si, aquestes no... finalment va sortir aquest fantàstic bolso. 
Un cop entregat la persona va estar encantada! i trobo encertada la tela de les màquines ja que és una persona que li encanta escriure i escriu molt bé!












A veure quin dia tenim el gust de llegir alguna novel.la escrita per ella !

5 comentarios:

  1. És realment maca!! M'agrada moltíssim! Segur que estarà encantada de lluir-la.
    Fins aviat!!

    ResponderEliminar
  2. El detall de porta la fa ser molt especial i si és del seu gust encara mes

    ResponderEliminar
  3. És una monada aquest bolso, aquesta roba de les màquines d'escriure és genial !!

    ResponderEliminar
  4. Trés jolie! A mi també m'encanta aquesta tela d la màquina d'escriure! Una abraçada!

    ResponderEliminar
  5. Em súper encanta! Com tot el que cuses!!! Fins aviat guapa!
    Petonets

    ResponderEliminar