12/12/12

ARA VE NADAL VII

Fa temps que em van demanar una manta per una senyora amb els noms dels néts, si la voleu recordar mireu aquí
Doncs bé, ara al venir Nadal han trobat un regal per fer a l'altre àvia: una manta altre cop també amb els noms dels néts. 
Dues mantes (110 x 75 cm) amb els mateixos noms però d'estils i colors ben diferents. Les dos m'encanten seria difícil quedar-se amb una...
Com no, les dos àvies han d'estar ben cofoies i contentes i presumint de néts!
De totes formes mireu bé els noms no serà l'últim cop que els veureu....

Una manta, un gran regal per Nadal!












12 comentarios:

  1. Caram, caram, una manta molt alegre i moderna a la vegada, segur que serà un regal molt acertat
    per la persona a qui va dirigida
    Fins aviat, necessitem veure coses noves cada dia

    ResponderEliminar
  2. Que maca!!!! t'he quedat preciosa! Aquestes teles de l'amy em xiflen! :)

    ResponderEliminar
  3. Helena...preciosa... La iaia Neus va estar molt contenta i la gaudeix a diari però ja veuras la meva mami... Petonets i mil gràcies

    ResponderEliminar
  4. Muy pero que muy preciosa, que contenta estará la abuela con sus nietos encima, verdad?
    Un recurdo para la vida
    Felicidades
    Joaquina

    ResponderEliminar
  5. Fantàstica! És molt bonica i segur segur, que aquestes àvies tal i com dius han d'estar molt i molt contentes!!

    ResponderEliminar
  6. Es una bona idea lo dels noms dels néts. A més, t'ha quedat preciosa.
    Li encantarà.
    S.

    ResponderEliminar
  7. Quina preciositat de manta! És genial la manera que tens de combinar els colors i les teles.

    ResponderEliminar
  8. És maquíssima! No m'estranya que estiguin ben cofoies amb aquestes mantes tant xules!

    ResponderEliminar
  9. Les dues són espectaculars...però jo em quedo amb aquesta segona, ja saps que jo sóc més de colors vius ;) i a més, com la Lua, em xifla l'Amy Butler! Una combi perfecta! Petonets guapa!!!

    ResponderEliminar
  10. Unes robes espectaculars!!!. M'han agradat molt.

    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar
  11. Ho trobo espectacular de bonic i d'original per a una àvia. Les robes són moníssimes i ha quedat fantàstica la manteta.

    ResponderEliminar
  12. OOOOHHHH nena!!!! quina manta més txula!!! i amb la meva tela preferida de l'Amy Butler!!!! la de color blau de fons amb roses a sobre!!! aquesta tela és una de les primeres que vaig fer servir al TM! i me n'arrepenteixo tant de no haver-ne agafat més!!! les combinacions de colors genials...like always! un petó gran guapa

    ResponderEliminar