6/2/13

UN ELEFANT PER LA CLÀUDIA

La Clàudia va néixer a l'Octubre. La seva mare ja tenia moltes coses de la seva primera filla i era difícil saber què podria necessitar.
Com que no s'ha perdut cap entrada del blog un dia em va comentar que li encantava el pack de la Daniela. Així doncs  'drapets' ho va apuntar, ja tenia la pista que necessitava i es va posar mans a la feina. 
Com ja sabeu les labors de patchwork mai són iguals del tot, cada una té la seva personalitat i cadascuna està pensada individualment. Així que al final vam rebre la Clàudia amb...


















14 comentarios:

  1. Quina finura!!! espectacular!!!!
    És tot plegat un bombó!!!!
    Felicitats!!!

    ResponderEliminar
  2. Una monada de les grans...com sempre!!!! M'encanta la voreta de ganxet a la bossa!!!!

    ResponderEliminar
  3. ohhh! MOLT GUAI! un petonàs guapa! m'encanten les puntes de ganxet i la combinació de gris i lila

    ResponderEliminar
  4. Uauuuu quina passada jo el primer dia que vaig veure aquesta bosseta em va semblar preciosa, tu totes les fas precioses, però aquella especialment i mira ara l'has repetit...
    Quina monada!!!!

    Felicitats Elena i per descomptat a la Clàudia!

    ResponderEliminar
  5. Una cucada l'elefant i la bossa!! Com sempre m'agrada molt la convinació que fas!! Molt xulo!

    ResponderEliminar
  6. un detall molt bonic, acabar la bossa amb les puntes de ganxet, m'agradat i per descontat el petit elefant.

    ResponderEliminar
  7. Ohh quina monada! és precios aquest conjunt!!! Tinc pendent de provar de fer algun dia les puntes de ganxet... i aquestes a la bosseta t'ha quedat preciosa!!

    ResponderEliminar
  8. Uns treballs molt bonics, el colors m'han encantat.

    Un petonet bonica.

    Olga

    ResponderEliminar
  9. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  10. Preci´os! un conjunt molt maco. Per nadal tamb´e vaig fer aquests elefants i van agradar molt.
    A tu t'ha quedat especialment dolç.
    Enhorabona per tot el que fas!

    ResponderEliminar
  11. Una monada de conjunt per la Claudia!! M'encanten com has aplicat els hexàgons i la voreta de ganxet!! Uauuu!! Quines manetes...
    Aquests elefants em fan somriure sempre, són tant bonics!
    Petonets

    ResponderEliminar
  12. T'' ha quedat un conjunt molt maco, ben finet i elegant! Com sempre!
    Petons

    ResponderEliminar
  13. moltes feliçitats m'encanta tot el que fas

    ResponderEliminar