28/2/13

ZIGA-ZAGA, ZIGA-ZAGA...

Avui us ensenyaré una manta, però no una qualsevol. Aquesta anava destinada a la persona a qui em va ensenyar a cosir i ser on sóc ara: la meva mare. 
Aquesta labor va tenir el seu temps de confecció, la volia regalar per Reis tan si com no, però entre encàrrecs la cosa es feia difícil. 
A més no volia fer una manta de quadrats, ni tires, ni res per l'estil. Volia treballar-la una mica més, tenia una idea (alguna cosa que formés un zig-zag) i em faltava polir-la. Les teles també les tenia clares quines serien, ja que només veure-les, vaig pensar que eren adequades per la persona. 
Finalment la vaig poder regalar, em faltava acabar un detall però va arribar al seu destí i el més important que la va sorprendre! Això és difícil venint d'una persona amb gran experiència i que ha cosit tota la vida!


Una manta és un bon regal per una mare, així que sabent que vindrà el dia de la mare si algú està interessant contacteu amb 'drapets'!















Gràcies Marta per ajudar-me a fer el patró fàcil i pels consells!

12 comentarios:

  1. Es maquísima, la teva mare estarà molt feliç.

    Petonets

    ResponderEliminar
  2. Helena és una preciositat!! No m'estranya que a la teva mare l'hagis sorprés!!

    ResponderEliminar
  3. Dons sí Helena, amb el regal de la manta vaig quedar parada, pero amb el post d´avui encara mes. Estic orgullosa de tot el que fas ja que crec que t´ensenyat poc per tu apendre tant i tant.!!
    Un fort Petó

    ResponderEliminar
  4. Quina manta més bonica, segur que a la teva mare, lia agradrà molt. Petonets!!!

    ResponderEliminar
  5. Debia estar súper contenta i orgullosa de tu...és preciosa Helena, com sempre, amb un gust infinit. Felicitats per la bona feina, petonets!!!

    ResponderEliminar
  6. Quina preciositat de manta!!! M'encanta!!! Jo tinc una manta parada de fa anys de zigazaga però feta amb triangles... i és un rotllo per cosir... Feta així amb rectangles és perfecte!! I els colors m'encanten!!! Et felicito per la feina!!! La teva mare deu estar feliç! Un peto!!!

    ResponderEliminar
  7. Ostres Elena, preciosa, simplement preciosa!

    Anna

    ResponderEliminar
  8. T'ha quedat molt maca, Helena! És molt fina i elegant! Quin regalàs per la mare...es mereixen el millor! Enhorabona per la feina!
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  9. Et felicito es una manta maquíssima!!!!!! Les robes com sempre precioses. Ptons.:))))))

    ResponderEliminar
  10. Quina passada de manta!!! M'encanten les teles i el patró en zig zag! És un regalàs per la teva mare. I tu una fill excepcional que té unes manetes grmenials.
    Petonets bonica

    ResponderEliminar
  11. T'ha quedat espectacular!! I un bon repte!! Segur que està super orgullosa de la seva filla! Tens molt bon gust!

    ResponderEliminar
  12. Helena,

    Es un treball fantastic!!!. Em recorda en Guardiola, je je.

    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar