7/4/13

FA UN ANY...

Aquesta setmana ha fet un any que va començar el projecte de 'drapets' públicament.
Per celebrar-ho aprofito per canviar la imatge! si si... 'drapets' té nova imatge corporativa i acompanyada de la pàgina web.

A la vegada, volia aprofitar per donar les gràcies a totes les persones, clients, etc. que han confiat i segueixen confiant en 'drapets', als seus seguidors que sense ells no seria on és a dia d'avui i el món virtual que m'ha donat l'oportunitat  de conèixer personalment gent meravellosa!

Espero poder continuar mostrant-vos novetats que us puguin agradar i satisfer les vostres expectatives!




18 comentarios:

  1. Oooohhh, Helena! És xulíssima la web!!! Sweet sweet!
    Sempre aquí per seguir-te i que siguin molts molts anys més!!!
    Un petonàs ben fort.

    ResponderEliminar
  2. guapa! mooooltíssimes felicitats! per aquest any de coses precioses que ens has regalat! per el nou new look, que no podria ser més "helen" i per ser tant perfeccionista i meticulosa amb tot el que fas! ets gran helen, i arribaràs molt lluny! encantada d'haver-te conegut! un petonàs!

    ResponderEliminar
  3. Moltes felicitats!! M'agrada molt aquesta nova imatge! Tot aquest temps les teves seguidores hem pogut gaudir de la teva creativitat i bon gust. Per mooolts anys i fins la setmana que ve.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Moltes felicitats!!!!!!I molt èxit en aquest nou projecte!!!

    ResponderEliminar
  5. Moltissimes felicitats guapa...estava esperant aquest canvi amb candeletes, jeje! I quin millor dia per estrenar-lo que en el teu primer aniversari. M'encanta...net, clar, senzill i sobri. Desprèn Helen per tots cantons. Ets única i segur que compliràs molts anys d'èxits, SEGUR!!! I jo encantada d'haver contactat amb tu per feina, i encara més d'haver-te conegut personalment. Un petó molt gran, ens veiem demà!!!!

    ResponderEliminar
  6. Oooooh, felicitats!!! M encanta el teu nou disseny d imatge, es precios! Jo fa temps q tambe vull fer canvis pero no macabo de decidir a posar-m'hi.... Et desitjo tota la sort del mon en el teu projecte. Felicitats !!! A veure si ens coneixem aviat :)
    Molts petons!

    ResponderEliminar
  7. Moltes i moltes felicitats!!!!!! M'agrada molt el nou look del blog.I ara a la 'espera de les noves novetats. Molts petons.:)))

    ResponderEliminar
  8. Enhorabuena por el cumpleaños de tu blog. Que sigas cumpliendo muchos más.
    Besos.
    Lola.

    ResponderEliminar
  9. Moltes Felicitats! M.agrada molt el new look.
    Marta G

    ResponderEliminar
  10. Moltes Felicitats!!! Tot just t'acabo de descobrir i estic encantada amb el teu bloc!!! Et queda tot molt xulo. Enhorabona.

    ResponderEliminar
  11. Espero que sigui el primer de molts més aniversaris !! Moltes felicitats. Una nova imatge molt bonica que espero et porti molts projectes nous
    1 petó

    ResponderEliminar
  12. M´afegeixo a totes les crítiques anteriors, soc una mes a felicitar-te , gaudeix d´aquesta imatge que dons a conèixer que és realment personal, no paris de lluitar amb les teves creacions perquè tots ho esperem.
    Enhorabona!Enhorabona! enhorabona!!...... , ès el pur retrat de les teves creacions

    ResponderEliminar
  13. Moltes felilitats per primer aniversari, moltes felicitats per aquesta nova imatge del blog (m'he llegit totes les pestanyes), moltes felicitats per haver-te reinventat tant i tant bé provenint de l'arquitectura....impressionant i moltes felicitats per ser tant activa, creativa, per tenir aquest gust tant exquisit i ...ja saps que m'encanta el teu blog i tot el que fas.

    Una abraçada des de La Llacuna

    Anna


    ResponderEliminar
  14. Moltes felicitats Helen! m'encanta la nova imatge, tan net i clar tot, com les coses que fas, una meravella! et desitjo molts i molts anys més, estic encantada d'haver-te conegut! Petons!

    ResponderEliminar
  15. Helen!!!!! Moltes felicitats!!!!! Gràcies per aquest any ple dels teus projectes, i per molts anys més!!!
    Anna

    ResponderEliminar
  16. Moltes felicitats per aquest primer any d'aquest projecte!! Moltes felicitats per la nova imatge! M'agrada molt!! I a seguir disfrutant d'aquest projecte que segur que funcionarà molt i molt bé! Un petonàs!

    ResponderEliminar