8/1/14

PACK HOLANDÈS...

La Mireia, després de rebre un pack de regal de 'drapets', m'ha demanat vàries coses diferents: que si unes bosses per la guarderia del seu fill, que si una funda de salut, que si una manta, funda pel passaport i també un pack pel seu futur nebot el qual va néixer a l'Agost.
Volia una cosa similar a la seva però amb diferents teles, també una targeta de benvingut nadó!
En definitiva un pack finet, modern i alegre que va encantar!

la bossa,










el canviador,












el pitet,










el pack,










i la benvinguda,

















14 comentarios:

  1. Oooh quina conjunt mes finet i bonic tindrà en Clemens!
    Aquestes teles m'enamoren.
    La targeta de benvinguda és genial i preciosa.
    Molts petonets

    ResponderEliminar
  2. Ai sis plau quin conjunt més finet i bònic, segur que va tenir un gran èxit el regal.

    ResponderEliminar
  3. Veig que Drapets continua amb idees molt i molt elegants!!!
    Feliciats!!!!

    ResponderEliminar
  4. Per favor Helen!!!! Quina monada!!! És precios!!!!!! La combinació és una monada, però és que la targeta... ja és la guinda final! M'encantaaaaa!! Petons!!!

    ResponderEliminar
  5. Com sempre perfecte! i molt dolç!
    Et felicito Elena!

    Anna

    ResponderEliminar
  6. Helen es una preciossitat!!!!!! i la targeta genial!!!!!! Molts petons.:)

    ResponderEliminar
  7. Quin conjunt mes preciossssss. M'encanta.
    Petonets.

    Olga

    ResponderEliminar
  8. PRECIÓS és poc. SUPERREQUETEPRECIÓS.
    Muaaaaaa

    ResponderEliminar
  9. No hi falta detall!! Un conjunt preciós!! No ser com tu fas, però tot queda sempre a la perfecció!
    Muaks

    ResponderEliminar
  10. Guau! Quin súper pack. T'ha quedat preciòs

    ResponderEliminar
  11. Quina passada de conjunt! Com sempre! M'encanten els tons!!!
    Quin bon gust tens! Una abraçada graaaaan!

    ResponderEliminar
  12. He descobert el teu blog!Primer de tot et volia felicitar perquè fas coses molt boniques i amb molt gust! Aquest pack que has fet el trobo preciós!! em podries dir on has aconseguit aquestes teles, és que jo tinc un nen i em costa molt trobar coses finetes, em costen una mica els colors vius, i per exemple aquesta tela estampada la trobo preciosa!! a més he fet la seva habitació amb aquests tons! Gràcies per la teva atenció

    Lídia

    ResponderEliminar