6/3/14

ESTOIG AMB AROMA PRIMAVERAL!

A l'última entrada del blog us vaig presentar un bolso i avui us mostraré un ESTOIG-NECESSER...

Dues labors diferents però que a la vegada tenen característiques similars! I direu.... per què? 

Doncs bé...

La primera característica és que són labors petites, boniques, dolces,... però no per això estan menys cuidades, dissenyades ni pensades!

La segona característica, són labors d'agraïment, és a dir, destinades a persones que m'han ajudat i/o han confiat en mi i no han volgut res a canvi.

Espero que disfruteu del que avui us ensenyo.

Us heu fixat amb el detall de la xapa?? Queda genial!!! (la vaig trobar en un mercat d'antiguitats a Berlín, i vaig dir: aquesta és meva!!!). I aquí la teniu...

Amb això aprofito per desitjar-vos un bon cap de setmana i la pròxima més!!!!!



















8 comentarios:

  1. Helena és molt bonic!! Unes teles fines i elegants. El detall de la xapa és molt original.
    Petonets guapa

    ResponderEliminar
  2. Molt bonic !! detall de neceser i detall de chapa!!!

    ResponderEliminar
  3. Preciós, el detall de la xapa, m'encanta! les teles són precioses...

    ResponderEliminar
  4. Ohhhh com sempre et dic ets la perfecció! bon gust, bona execució i uns colors perfectes!!!!!!!

    No sé què més dir!

    Anna

    ResponderEliminar
  5. Oooooh! Què maco, ets la millor triant roba! Uns colors molt frescos i el detall de la xapa moníssim!

    ResponderEliminar
  6. M'encanten aquestes teles! Jo les tinc reservadetes jijijiji La xapa hi queda molt fineta. Petó i ànims!!! M

    ResponderEliminar
  7. Precioso. Las telas son maravillosas y están muy bien combinadas. Y el trabajo, impecable.
    Un abrazo

    ResponderEliminar
  8. Sempre aquesta facilitat per combinar i aquest gust...em xiflen des de les teles fins a tots els detalls!!!! Una abraçada !!!!

    ResponderEliminar