20/4/14

PACK DE NAIXEMENT

Avui us ensenyaré un pack de naixement per la Clàudia, una nena preciosa que va néixer a la tardor.

Resulta que una amiga de la mare de la Clàudia es va posar en contacte amb 'drapets' per fer-li un regal. Després d'intercanviar varis mails vam trobar que el regal perfecte era una manta.

Doncs bé, a partir de la manta vaig cosir el pack, ja que també la mare era una amiga. El pack estava format per: pitet, bossa i necesser. Tres peces útils que es podien utilitzar durant temps.

Com que ja s'havien decidit les teles de la manta va ser molt fàcil fer el pack, seguint amb les mateixes teles i pensat un disseny el resultat va ser aquest que us mostro..... la manta un altre dia!

En definitiva.... un pack de naixement per regalar molt útil i bonic per fer!




el pitet,






la bossa,
















el necesser,














el pack,

























7 comentarios:

  1. UNA FINURA DE PACK - ES PEC TA CU LAR !!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Un pack moníssim! L'aplicació i la tela de les estrelletes m'encanta! Un petó gran

    ResponderEliminar
  3. Quin conjunt més bonic Helena. el trobo deliciós. M'agrada molt la combinació de teles i els conillets són adorables.
    Petonets

    ResponderEliminar
  4. Aix, quina monada Helen!!!! Preciós!!!! I tant ben fet i pulit com sempre!!! M'encanta el conillet!!! :)
    Muuuaaaaaaaacks!

    ResponderEliminar
  5. Precioso, te ha quedado un conjunto encantador.
    Un saludo

    ResponderEliminar
  6. Una passada és poc!!!! M'encanta i em requeteencanta...Nena que et trobo molt a faltar!!!!! Muaaaa

    ResponderEliminar
  7. És un conjunt preciós! La combinació de les teles és molt maca. Petons!

    ResponderEliminar