16/6/14

GALETES I NOCES D'OR

Un dia reps una trucada i et diuen.... volem celebrar les noces d'or dels meus sogres però ho hem decidit a última hora i voldríem uns detalls per entregar als familiars.... Ha de ser quelcom senzill però que demostri i vagi en consonància a la importància de l'event.

Llavors el meu cap comença a treballar a tota màquina, què ha de ser, com presentar-ho, colors, unitats, etc. 
Tot un seguit de detalls necessaris per poder treballar a contrarellotge!

Tenien clar que havien de ser galetes amb el número 50; així doncs, la qüestió eras en com presentar-les.

Vaig trobar unes caixes blanques ideals, uns cordills de cotó que em xiflen, unes etiquetes de decoració i una amb els noms dels protagonistes i la data.

Al final va sortir tot rodó i entregat a temps! I l'encàrrec va triomfar!!!
















7 comentarios:

  1. Mmmmmmmmmmmmmmm.....
    tot deliciós, Helen!

    ResponderEliminar
  2. Una cucada de detall! i súper ben fet! una abraçada

    ResponderEliminar
  3. És espectacular!!!!! quin greu menjar les galetes ... oi?

    ResponderEliminar
  4. Es maquissim Helen. M'encanta.

    Petons.

    Olga

    ResponderEliminar
  5. Espectacular! mai hem cansaré de dir-te que ets una artista! gràcies Helen!

    ResponderEliminar
  6. Quina presentació més maca!!! No m'extranya que hagi triomfat! Petons

    ResponderEliminar
  7. Quina monada de caixes, de detallets, de galetea, d'etiquetes... Tot super bonic i elegant.
    Ets una crack.
    Petonets guapa

    ResponderEliminar