11/10/14

LLAVES DEL CORAZÓN

Hace unos meses la mamá de Jorgina me pidió los detalles de bautizo de su hija. Quería unos llaveros y lo tenía claro. Rápidamente nos pusimos manos a la obra.

Primero... decidimos la forma: un CORAZÓN
Segundo... escogimos las telas: alegres, fúcsias y un toque azul marino para resaltar.
Tercero...  pegar las telas y cortar
Cuarto... coser 
Quinto y último... poner mosquetones y estampar el nombre

Y una vez todo terminado empecé a tomar fotos y la verdad que me gustaban puestos de cualquier forma, no podía parar de tirar fotos y por lo tanto en el post de hoy me ha sido difícil escoger.

La mamá quedó muy satisfecha y ya me ha hecho un segundo encargo.... un encargo especial... que os enseñaré otro día.

Ahora a disfrutar de los detalles de bautizo. 

Fa uns mesos la mare de la Jorgina em va demanar els detalls de bateig de la seva filla. Volia uns clauers i ho tenia clar! Ràpidament ens vam posar mans a la feina.

Primer... decidir la forma: UN COR
Segon... escollir les teles: alegres, fúcsies i un toc de blau marí per destacar.
Tercer... enganxar les teles i tallar
Quart... cosir
Cinquè i últim... posar els clauers i estampar el nom.

I una vegada acabat tot vaig començar a fer fotos i la veritat que m'agradaven posats de qualsevol forma, no podia parar de tirar-ne i per tant el post d'avui m'ha sigut difícil escollir.

La mare va quedar molt satisfeta i ja m'ha fet una altre comanda .... una comanda especial... que us ensenyaré un altre dia.













































3 comentarios:

  1. Quina monada helen!!! Els trobo xulíssims!!!!! I els colors i teles m'encanten! petonets!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Maquíssims!! M'encanten!! És un detallet xulíssim per donar en un bateig. Petons!

    ResponderEliminar
  3. ooohhh me encantan!!! menudo detallazo más bonito, te han quedado geniales

    ResponderEliminar